Affecto on tiedolla johtamisen ratkaisuihin erikoistunut palveluyritys.

Autamme asiakkaitamme parantamaan tuottavuuttaan ja kilpailukykyään tiedon paremmalla hyödyntämisellä johtamisessa ja päätöksenteossa. Affecto toteuttaa myös organisaatioiden prosesseja tehostavia ja yksinkertaistavia operatiivisia ratkaisuja seka tarjoaa paikkatietopalveluja.

Lue lisää

Asiakastarinoita

VVO

Vuokra-asuntokonserni VVO:ssa päätettiin keväällä 2014 uudistaa 340 hengen käyttämä intranet sisäisen tiedonkulun tehostamiseksi.

Pohjolan Voima

Energiayhtiö uudisti muutama vuosi sitten tukitoimintojensa toimintamallin. Konsernin 22 yhtiön tukipalvelut keskitettiin osaamis- ja palvelukeskukseen palvelemaan koko konsernia.

Katepal

Vajaa sata henkeä työllistävä lempääläisyritys on noussut oman alansa merkittäväksi eurooppalaiseksi toimijaksi. Yritys päätti kohentaa tiedolla johtamisensa tasoa tukemaan kasvavaa liiketoimintaa.

Lindström

Lindströmillä päätettiin hankkia moderni järjestelmä, jolla kustannus- ja kannattavuuslaskenta saatetaan tarpeita vastaavaksi.

Turku

Turun kaupunki päätti kehittää asiakaspalveluaan. Erityiseksi kehittämiskohteeksi otettiin uudet sähköiset palvelukanavat sekä palveluiden yhtenäinen jakaminen eri kanavien kautta.

Väestörekisterikeskus

Väestörekisterikeskus päätti liittää maistraattien paperimuotoiset asiakirjat osaksi sähköistä väestötietojärjestelmää.

Affecton Tiedolla Johtamisen blogi

BICC best practice – paras anti?

Kehittämisen ja toiveiden lähtökohtana on usein Best Practice -malli, niin myös BICC:n kohdalla. Mutta mitä se o...
Lue lisää

Liiketoimintaketteryyttä

Ketterä kehitys parantaa lopputulosten laatua, tehostaa toimintaa ja tuottaa ylivoimaisia tuloksia. Tuollaisella...
Lue lisää

Prosessien kehittäminen on kirosana

Autamme organisaatioita kehittämään toimintaprosessejaan. Vau, kuulostaa hienolta! Vai kuulostaako? Viime vuosie...
Lue lisää